The Choice is Yours

The choice is yours, no matter what it is, To choose life is to choose to forgive, and between your lies, slip the truth a little to make it a lil’ bit better.

Quote favorit aku ? Bukaan bukaan… ak cuma suka aja sm rima yg dibentuk dari kalimat di atas. tapi aslinya bukan ini yang aku suka quotenya.. hini nih ;

Life is like a sand glass. Elapse within second, and the chronicle it self will make form beneath, but the form will be firmer, and gentler, because within those seconds, the chronicles are intersecting each other, pressing, and sometime even crushing., but still when we touch those chronicle, the sand’s still soft, still gentle, but firm.

Kayaknya perna ngepost sesuatu ttg sand glass deh di sini, tapi aku lupa :p yah intinya,,, begitulah. aku nganggep idup ini kyak jam pasir, pasir itu sendiri memori, kejadian, semua yg perna kita alami selama kita hidup. pasir yg uda di bawah aku anggap sebagai diri kita saat ini, apa yng terbentuk dari semua pasir-pasir yang jatuh sejalan ma waktu, sementara sisa pasir di atasnya, itu waktu sisa kita, yang aku yakin pasti ga bakal kerasa, dan itu tugas kita; untuk mengoptimalkan tiap detik waktu yang kita lewati. that’s all.😉

satu lagi yang penting :

pasir emang padat, keras, tapi kalo di sentuh lembut. ya ga ? hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s